28 SEPTEMBER = kalas!

Idag kl 9.38 fyllde jag 17 år, det var bävrigt ;)

En riktigt underbar födelsedag med superfina presenter har det varit !

TACKTACKTACKTACKTACK alla för de fina presenterna ! :D <3

Men, något som är ännu mer underbart, det är min älskade pojkvän, Linus Östlin!
I söndags, den 26 september firade vi att vi har varit tillsammans i ett halvår. Åh, herregud vad tiden har gått fort!!! Det känns som att det var igår vi träffades hos MArianne och du frågade mig om du fick ge mig en kram, och jag svarade, JAA, klart du får! Jag VILL att du ska ge mig en kram! :'D Och sen, sen gav vi varandra en puss, och så vart vi ett, DU och JAG blev ett! ÅHh, älskling, våra månader tillsammans har varit så underbara, och vi ska dela oändligt många fler tillsammans!!

Linus Östlin...

JAG ÄLSKAR DIG!!!! <333333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: Lisen

Grattis igen till dig gumman! :)) Ja, vad fina presenter du fick igår, särskilt av Östlins och mormor ;-D Filten var rätt bra den med, eller hur? hihi KRAMAR från mamma

2010-09-29 @ 19:17:45
Postat av: Sofie :)

Alla presenter var fina :) Och filten var inte "rätt bra", den var/är underbar ;D Kramkram<3

2010-09-29 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback