24 oktober

Hejsan hoppsan! ^^

Är hemma nu efter en vecka hos mormor och en halv helg hos min älskling :')

Var hos mormor i veckan nu för att jag pryade på Berguvens veterinärmottagning i Bergsåker. Det var faktiskt riktigt roligt! Blir ju mer o mer säker på att det är veterinär jag vill bli :) Men det är inte lätt att komma in på veterinärlinjen på högskolan, det krävs att man har MVG i nästan alla ämnen, och jag vet inte om jag fixar det :'O Menmen, det finns väl alltid lösningar, så jag får väl inte ge upp!

Bjuder på en bild på sötnosen Iggy-poop som en av djursjukvårdarna äger ^^



Bilden är suddig, men åååh, så söt han är! Japansk spets heter rasen och jag måste bara skaffa en sån i framtiden! (Eller hur då älskling?) hihi, det fanns även fler hundar där:


Taxarna Moltas och Tycko och blandisarna Leffe och Tage, även kallad "monkey face" ;)

Det går assegt att ladda upp bilder nu, så jag orkar inte ladda upp nå mer x)

Sitter och käkar på en...


tadaaaaaaaaa!

... Räkmacka nu, mums mums är vad det är ^^

Har ju sovmorgon till kl 12 imorgon, så det är rätt lugnt att klockan är = spöktimmen nu. Men jag ska nog ta och gå o lägga mig nu ändå. Är så trött, och har varit det hela dagen! Jobbigt ...

Såv gåt allihop!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback