20 Augusti

Hejhej och ojojoj, nu ligger jag ju efter! Det här går inte, har ju en massa foton att dela med mig från förra veckan! ^^

Börjar med onsdag (den 11 augusti) då vi åkte ner till Gävle och gick på Furuviks nöjespark :)


Alla som följde med var: Mats, tvillingarna, Älsklingen, Hampus, Andreas och mamma ^^


Dvärgsilkesapor, såååå söta!!! (fick inget bra kort på dem :/)  Linus sa flera gånger att vi skulle skaffa en sån i framtiden, hihi ^^





Lemurer! Svansarna ser så fåniga ut *Fniss*







Här åker vi en "flodfärd" för 20 päningar. Det var en otroligt underebar töntig åktur ;)


Fail att grenen är precis i vägen när flamingon sträckte på sig! x(



Det var allt jag hade i bildväg från dagen i Furuvik :)

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag fara iväg till sjukhuset. Så, bilderna från förra helgen kommer alltså senare :)


Hej svejs så länge ! <3

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hihi, vilka fina bilder! Kamelerna o lemurerna ser bara för roliga ut :-D Ser fram emot att se bilder från förra helgen med :-)

2010-08-20 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback