Dags att börja fundera?

Var lite prat på skloan idag om balen innan studenten. Det är några i klassen som redan har köpt sin klänning eller i alla fall tänkt ut precis vilken de ska ha. Det kanske är dags för en själv att börja tänka på saken???
Tittade in på blocket nyss och kollade vad som fanns där, kom då vidare till en hemsida som heter Bal och Brud.se, ojoj vilka fina klänningar de hade! :D
Här är några av de jag tyckte var finast :)
OBS! Alla klänningar går att beställa i alla möjliga olika färger, och det ingår i priset.
2.200 kr
2.200 kr
2.600 kr
2.200 kr
Jaa, dom är fina allihop, tyckte inte att de var så dyra heller ändå. Såg att det var 10% rabatt för studenter, och det är ju bra! Leveranstiden var på 10 veckor, och nackdelen om jag skulle beställa en via internet är ju att man inte kan prova klänningen och känna om den passar och ser bra ut i verkligheten oxå... Nej, det är mycket att tänka på alltså!! Blir lite stressad alltså...
Nu ska jag gå och ta tempen, känns som att jag har feber vilket inte är okej, får inte vara borta från skolan nu så man hamnar efter det första man gör :/ Tur att jag har sovmorgon imorrn till 10.20 då :D
P.S Blir tokig på att mina blanksteg försvinner när jag lägger upp texten, fattar inte varför man inte kan ha mellanrum i texten för :S Får försöka fixa det på ngt sätt, det blir så ihopklämt annars! Me don't like!
Puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej! Är det du som gör de tovade djuren det gick att läsa om på st.nu idag? Hunden på bilden där såg verkligen levande ut! Du är grym! Har du bilder på fler djur du har gjort? Vad kostar det att få en modell gjord efter egna djur? Behöver du bilder från alla vinklar då eller hur går det till? Jag är verkligen imponerad av ditt arbete! Har två katter jag skulle vilja att du gjorde miniatyrer av. Maila mig gärna!

2012-02-22 @ 07:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback