Vilken natt!!

Ja, som rubriken kanske skvallrar om så har jag haft en hemsk natt!

Jag gick och la mig vid 23 och somnade inte långt efter det. Sen vaknade jag av att någon stog över mig och jag upptäckte snart att det var pappa. JAg fattade ingenting och så hörde jag att han frågade "sover du??" Jaa, eller jag vet inte?? svarade jag x) Sen så sa han att han var där inne för han tyckte att det lät som att jag grät, jag: - eeeh, va!?!?
Vi konstaterade att jag inte hade varit vaken i alla fall, sen så gick pappa ut från mitt rum och sa "vi ses imorgon!" Dåblev jag ännu mer fundersam (jag hade hela tiden trott att det var morgon) Vadå imorgon? ska du bort eller?
Då såg pappa fundersamt på mig och bad mig titta på klockan, vilket jag gjorde. Då såg jag att den "bara" var 23.28. Haha, kände mig gaaaaaanska förvirrad då!!

Kort efter att pappa hade varit inne i mitt rum och förvirrat mig, somnade jag. Och nu börjar den hemska delen av natten!!
Jag lider ju för tillfället av urinvägsinfektion och det verkar inte gå åt rätt håll känner jag! Jag vaknade första gången inatt kl 1.20 och var hemskt kissis, så jag sprang på toa. Som tur var somnade jag om på en gång när jag hade lagt mig. Sedan hände det igen, jag vaknade kl 2.40 och sprang på toa. Och hela tre gånger till under natten fick jag springa. Sedan när morgonen kom, min efterlängtade sovmorgon, hände det ju samma sak. Har seriöst sprungit på toa sju gånger sen kl 1.20 inatt!!

Bajsurinvägsinfektion säger jag bara! 
Inte nog med allt kisseri under natten, jag har drömt massor av mystiska feberdrömar också! En dröm jag kommer ihåg som mest av var att jag och hela familjen hos pappa var ute på gården, och jag skulle passa nova "för hon kunde bajsa på sig" sa Pia. Så, jag passade henne enbart för att hon kunde bajsa på sig, inte för att hon kunde gå ut i vägen eller nåt liknande. Så, jag passade henne och sagt och gjort, hon bajsade på sig. Ja, nu kommer det fulaste under hela drömmen. När hon hade bajsat så gick jag och berättade det för pappa och Pia och de sa bara att jag ljög, de trodde inte på mig. Så jag tänkte ta på mig ansvaret och byta på henne, men då jag var på väg in i huset hoppade det fram en clown framför mig och tog Nova IFRÅN MIG. Jag visste (hur jag nu kunde göra det) att det enda sättet att få Nova tillbaka var att blåsa upp en ballong och göra en hund av den, så jag gjorde det. Ballonghunden började leva och sprang efter clownen, som släppte Nova och sprang bortom horisonten med den ilskna hunden efter sig. Jag önskar att jag kunde lägga upp ett filmklipp här om hur det såg ut, för det var verkligen väääldigt fult!! xD

Nej, nu ska jag gå och tömma min blåsa för 19271082374921734501365 gången idag! Sen blir det skola som gäller, och sen är det LÅNGHELG! :D Skönt, för det behövs verkligen ^^

Sov gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback