SOMMARLOV!!!

Nu, ja, nu äntligen är det sommarlov, det mest efterlängtade lovet på hela året är här!!
Igår gjorde jag det sista provet innan sommarlovet, nämligen nationella i matte D. Fy farao säger jag bara, jag har aldrig någonsin gjort så dåligt ifrån mig på ett prov någon gång!! I fyra timmar satt jag där och jag hade ungefär halva provet kvar att göra när det bara var en timme kvar. Ni kanske förstår paniken jag kände då!! :'O
Men, jag har fått reda på resultatet i betygsform nu idag i alla fall.. Det blev ett starkt G, och jag får väl vara nöjd med det då antar jag... Jagf kan ju nämna att det var ett sjukt svårt prov och det var flera i klassen som inte hade klarat det, och dessutom hade (har) jag ingen hjärna kvar för att kunna tänka svår matte i fyra timmar. Min mattelärare skrev ett mail om att jag skulle få ett VG i betyg i matte D, för jag har fått MVG på alla delprov vi har haft, och nationella drog ner det till ett VG nu. Ja, mer än ett VG hade jag nog inte räknat med heller. Det bästa är att nu kan jag släppa all skit och bara tänka på mig själv. Det är som att ha hamnat i himmelriket, det känns så overkligt att inte behöva plugga 1029012431038093859023 timmar varje dag. Dag ut och dag in under hela tvåan har jag suttit och pluggat och pluggat och pluggat. Nu är det värsta över och nu väntar den roligaste tiden i gymnasiet, nämligen trean, året då allt roligt händer! Men, innan jag börjar i trean så ska jag ha ett sjukt bra sommarlov och jag ska "ladda mina batterier" som min rektor sa till oss alla i aulan ;)



Sommaren i mitt <3

Kommentarer
Postat av: Lisen

GRATTIS till superfina betyg gumman!!!! <3 Du har verkligen kämpat! Härligt med en lång sommar nu! KRAMAR!!

2011-06-14 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback