Penicillin, ja tack!

Ja, jag kände idag att nu får det vara nog! Nu är jag nämligen trött på att gå på toa 39510587 gånger om dagen, och jag är trött på att det svider som en tusenfoting varje gång jag kissar! Det började även kännas värre idag, har varit illamående hela dagen och det gör ont i blåsan. Så, när jag kom hem efter skolan ringde pia till sjukhuset, som ringde upp mig en stund senare (väldigt praktiskt att det är så nu, istället för att man ska behöva sitta i telefonkö i 100 år!!). De sa att jag kunde komma ner till vårdcentralen på en gång, tack och bock sa jag och la på ;)
Så, det blev pappa och jag som åkte ner till vc. Vi var där till 17.30 och var klar en timme senare. Läkaren konstaterade att jag hade blåskatarr, och jag fick penicillin utskrivet, tack gode gud säger jag bara!

Efter att jag och pappa hämtat mitt efterlängtade penicillin, åkte vi hem till haga igen, där farmor och farmors syster, farmoster, eller ja, vad säger man ?? jaja, farmoster Bittan var där också. Alltid lika trevligt att träffa Bittan, det händer inte så ofta eftersom hon bor i bryssel mesta delen av året. Men, ibland är hon i Sverige och hälsar på, trevligt, trevligt :)

Jaha, nu har onsdagen gått vilket innebär att långhelgen ligger framför en. Skönt med lite ledighet! Fast jag blir inte riktigt ledig, måste träna på det förbaskade fysikprovet som är på tisdag, direkt efter ledigheten. :-/ MEn,men det får man inte sörja för alltför mycket, det är ju trots allt lov snart :')

Nu ska jag lägga mig och läsa "ljudet av ditt hjärta", tredje boken av Twilight :) Och så ska jag bomba min älskade Linus med en massa kärleks sms som han ville, hihi, min sötis pojke!! :'D

Hittade en bild på oss förut, så jag slänger upp den här ^^

hihi, Pussipuss på min älskling :'D <333333

Jag älskar dig Linus!! Och jag saknar dig!! :''(
Längtar till på fredag då jag får hålla om dig igen! :''D

...

'Cause I'm keeping you
forever and for always
We will be together all of our days
Wanna wake up every
morning to your sweet face--always
<3333

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback