IQ-test

Har haft väldigt lite att göra ikväll, så jag kikade in på illustrerad vetenskaps hemsida. Hittade bland annat ett IQ test som jag gjorde, tänkte bara skryta lite om resultatet (A):
Jag har alltså ett IQ på 121 enligt det här testet, ganska bra eller? Det stog också att jag hade fått bättre resultar än 91% av de som gjort testet, eller "populationen" som det stog, fail x)
Det var bara det jag ville säga. Nu ska jag sova i min säng för första gången på jaa, jag vet inte hur länge! Har inte varit hos mamma på ett halv¨r känns det som! Men nu är jag tebax för att stanna och göra fint på rummet ^^ Bilder kommer när jag är klar med det :D
Godnatt, sov gott, susselull, dröm söta drömmar!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback