Here I come, da da dum!

Nuu har jag gjort det, det sista provet i fysik A är avklarat! Och hur gick det då? Ja, jag vill inte vara kaxig, men det känns verkligen som att jag skrev ett MVG! :D Det var mycket lättare än vad jag trodde, och det var ju skönt :)

Idag har varit en hyffsat lugn och skön dag, efter provet i fysik slutade jag, klockan var då 12 :)  Två timmar senare, alltså kl14, skulle jag befinna mig på CSN för att göra nån slags undersökning, så det kändes som att det inte var så stor mening att åka hem efter skolan. Istället åkte jag till mormor och hälsade på henne, hon bjöd på saft och bullar, det var mumsigt efter att ha gjort ett prov i 90 min :D

Efter att ha träffat mormor i drygt en timme, gick jag ner till CSN och där fick jag kolla igenom en vägledning om studielån dom har gjort till deras hemsida. Mitt uppdrag var att ge dom kritik, och det gjorde jag och som tack för besväret fick jag en biobiljett, det är inte fy och skam det!!  :D

Efter att jag gjort CSN-grejset var klockan 14.50, och jag styrde min kos hem, men inte med buss faktiskt! Idag var jag duktig och gick till och med upp för alla trappor till norra berget och gick sedan hem därifrån. Blev ju något svettig av bergsklättringen måste jag erkänna! x) Efter denna tappra promenad, har jag inte gjort ett SK*T rent ut sagt! Och det har varit SÅÅÅÅ otroligt skönt!! Inget plugg på hela dagen, det händer inte ofta! Det som är sorgligt är att jag har ett prov kvar att göra, nämligen nationella i matte D, och det provet ska jag få göra när alla andra har fått sommarlov :''( TYCK SYND OM MIG!!! Men, det är inte ens en vecka kvar tills jag också har sommarlov, för provet är nämligen nästa måndag. Huga, jag har ångest för det, men det måste ju göras -.-' JAja, jag får göra ett sista ryck med hjärnan och sen får jag vila upp den under hela sommaren. Hurra för sommarlov säger jag bara!! <3

Och nu till något helt annat!  Nova, min fina lillasyster fyllde ju hela 2 ÅR i lördags, den 4 juni! Detta firades med släkten, tårta och grillat ;) Här kommer lite bilder på kalaset! :)

Uppdukat och klart!



Den goda jordgubbstårtan! :D



Här är (nästan) alla samlade runt det stora bordet! Det var farbror Magnus, "faster" Anna, och deras barn Alvin och Edvin, Gun och Lennart (pias föräldrar), farmor Anki, pappa, Pia, Fredrica, Filip, Andreas, Älskling och Jag och såklart födelsedagsbarnet Nova!



HAha, detta är anledningen till att jag skrev att nästan alla var samlade runt det stora bordet! Jag, Linus och Gun fick nämligen inte sitta bland de andra, undrar vad de berodde på?? ;)



Efter fikat var det paketöppningsdags! Just på den här bilden öppnar Nova min och Linus present, en grå och vit mjukis katt :) Lägg märke till att Edvin håller i pappret till Novas paket! Haha, det är ju bra gulligt att alla barn ska dras till paket sådär, det slutade faktiskt med att Edvin öppnade de sista av Novas paket, för hon orkade inte öppna mer då ;D



Grattis på Nova som fyllde 2 år! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback