R.I.P Kiwi<3

Nu har min älskade lilla Kiwi lämnat den här världen. Hon var tapper och stark, och ett alldeles underbart marsvin! Så mycket personlighet i en sån liten kropp<3

Kiwi, hon brukade tjuta av glädje när man kom in i rummet. Hon pussades så fort hon fick chansen och hon var så väldigt gosig. Ja, vad ska man säga, Jag kommer sakna henne så otroligt mycket!
Det känns så tomt utan dig älskade vän! :'(

Godnatt min älskade lilla Kiwifrukt, nu behöver du inte lida mer!<3


Kiwi
Född: 1/4 - 2008
Död: 21/1 - 2011




Kiwi, 6 veckor<3



Kiwi, sommaren 2010<3


Godnatt min älskade lilla Kiwifrukt, jag hoppas du har det bra i marsvinshimlen<3


Jag Älskar Dig!<3


Kommentarer
Postat av: Lisen

Stackars fina söta Kiwiflickan! Det är så sorgligt då de små liven måste lämna en.. :( Och i hennes fall alldeles för tidigt! Jättefina bilder du hade på henne <3 Många kramar från mamma!

2011-01-21 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback