Förkyld men glad ändå!

Nu har jag haft ont i halsen o snorat och hostat i några dagar, mår pyton med feber och allt men det stoppade inte mig att gå till skolan idag (som vanligt med mig). Men jag fick ju en glad överraskning när jag väl kom till skolan! Förra veckan hade vi första tentan i kemins grunder och jag tyckte att det gick ganska bra men jag kände att jag hade några fel ändå, idag fick vi tillbaka resultaten. Jag och Phim i klassen kom in i klassrummet och sär stod vår lärare och delade ut resultaten och när han kom till mig frågade han "är det du som är Sofie??", Jaa, svarade jag (visste inte att han kunde mitt namn) och så räckte han fram provet och med ett leende på läpparna sa han "Bra jobbat tjejen!!". 
 
Jag tittade ner på pappret och fick syn på detta: 
 
 
Jag fick alltså 48 poäng av 50, och betyget blev VG. Det roliga med det var att man bara kunde få ett G! 

Nä, nu har jag skrytit nog om detta, nu ska jag ta nässprej och lite alvedon för att få bort febern, sedan ska jag o hjärtat krypa ner i soffan o kika på "Ung och bortskämd". Riktigt underhållande med ungdomar som är äldre än en själv som tror att fiskpinnar simmar runt i havet, och det enda man göre med dem innan man stoppar dem i kartongen är att klippa av armarna och benen!! Vi lever i skilda världar tror jag ;)
 
Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback