7 november

Söndag = Sista lovdagen

Man kan säga att det har hänt rätt mycket under lovet fast ändå inte. Jag håller på att renovera i mitt rum, och jag har fått hjälp med detta av Älsklingen. Så, jag vill bara säga TACK älskling, utan dig hade jag inte kommit hälften så långt som vi gjort den här veckan!

Vi började med allt i måndags, då vi rensade ur allt skit som var i min bokhylla, sen var den dagen slut! I tisdags rensade vi ur mitt skrivbord, tog kort på bokhyllan och skrivbordet och monterade sedan ner allt. Resten av dagarna ha varit lite små plock och så har vi spacklat och slipat, men vi fick reda på av mamma igår att vi egentligen skulle ha gjort på ett annat sätt med spacklingen, så nu måste vi göra om allt :S Jag får ta och fixa lite med det under veckan när jag har tid. Men det är väl just det som är problemet, oftast har jag ingen tid alls under skolveckorna och på helgerna är jag trött och slut efter alla prov och äckel vi har i skolan :( Men det löser sig, nån gång kommer ju rummet bli färdigt, och vi har ju som sagt kommit väldigt långt!

Jag har ett skvaller!
Min saccosäck som stog i mitt rum, bestämde jag mig för att kasta, så i torsdags kväll gick jag och Linus upp till ica och slängde den i UFF lådan. Och så fick vi se en trevlig överraskning på dagbladets hemsida igår:






Ko-nstigt bemötande på Ica

Ingen ko på isen – men väl på taket. När Ulrica Bergehag skulle handla i Söråker stötte hon på ett mjölkrelaterat inslag långt innan hon nådde fram till mejeridisken.

Relaterat

Hur den tjusigt komönstrade sittsäcken i plysch hamnat ovanför entrén förtäljer dock inte historien.

 


Ja, hur den hamnade där vet inte jag heller, men jag lovar att det inte var vi som kastade upp den! xD

Har ju en gissning på vilka det kan vara som har kastat upp den där, men jag nämner inga namn x)

 

Jaaa.. Vad ska man säga.. Jag saknar mycket just nu. Jag saknar personer, jag saknar en del av tiden som den var förr..

BAJS!!!!

 

Ska gå och lägga mig nu tänkte jag, imorgon ska jag åka upp till härnösand och kolla ifall jag har von willenbrandts sjukdom, som mamma lider av, dvs en blödarsjuka.

 

Godnatt<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback