9 Augusti

Hejsan svejsan igen!!

Nu har Kiwi varit hos veterinären och allt gick bra, först trodde vet. att Kiwis bölder berodde på att en inre tand var i dåligt skick. Veterinären sa att det bästa vore ifall vi sövde henne så dom kunde undersöka tanden och tömma bölderna. Så, det fick bli så, även fast det finns en risk att marsvinet inte vaknar upp efter en sömnspruta... Men allt gick bara bra, nu är den ena bölden tömd, en tand är klippt och hon har fått i sig en spruta med antibiotika. Den lilla bölden är fortfarande kvar, men dom sa att den borde försvinna med antibiotikan, så får hoppas på det!

Medan Kiwi var på operation, åkte vi och köpte thaimat på Cherry wook och sen åkte vi och hälsade på mormor som bor typ granne med veterinärkliniken. Trevligt att träffa henne igen, det var längesen nu! Måste sova över där nånting innan skolan börjar igen! ^^

Här kommer bilderna från birsta, enjoy! ;)


Vi hittade otroligt fina djurtröjor/body inne på HM XD


Coola tjejer_93 ;)


Fick ett ROOOSA cola glas på donken 8D

Köpte två klnning/tunikor på Gina tricot och ett skärp på HM också, men har inga bilder på det :/

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sen ska jag SOVA! Om jag nu kan det, annars får jag räkna får ;)

Sov gott!! ^^

Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback