24 augusti





It's late at night and I can't sleep

Missing you just runs too deep
Oh I can't breathe thinking of your smile...

Jag är trött men kan inte sova. Jag har fullt med tankar som vimlar omkring i huvudet, men det enda jag vill tänka på är bra saker. Tårarna rinner och jag kan inte stoppa det... Jag saknar dig älskling, så sjukt mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill känna din närhet, jag vill hålla om dig och känna värmen från din trygga famn.

Vi har snart varit tillsammans i 5 månader, 5 månader! Det har varit de 5 mest underbara månaderna i mitt liv, men samtidigt de 5 jobbigaste månaderna i mitt liv... Jag önskar att det som hände för så många år sedan aldrig hade hänt, då hade den här sommaren och hela mitt liv varit 99999999999% perfekt! Men ja, det är ju inte så, men vad skulle jag gjort utan dig? Utan din oändliga kärlek och ditt stöd, vad skulle jag ha gjort?

Varje sekund utan dig känns som en evighet, och varje sekund jag är med dig vill jag ska vara i en evihet!<3333333333

Jag älskar dig så sjukt, otroligt, enormt mycket Linus! Alltså, jag vet inte vad jag ska säga för att få fram det jag verkligen känner för dig, det går liksom inte beskriva så starka känslor! Älskling, jag vill verkligen dela hela mitt liv med dig! Känslan av att vakna varje morgon och veta att du är min... Jag blir så varm i hela kroppen av det! Det är så otroligt starka känslor jag har för dig, så jag brukar ofta gråta av glädje för att jag älskar dig så mycket<333333


Tårarna rinner, rinner ner för kinden. Av både glädje och sorg strömmar de ner. Mitt liv, vårt liv finns framför oss, du har öppnat dörren till paradiset och du kommer hjälpa mig att kasta bort nyckeln till allt det onda. Vi kommer få världens bästa liv tillsammans! Älskling, du gör varje dag till världens bästa bara genom att andas!


Du och Jag, För Alltid Och För Evigt Och Mycket Längre Än Så!!!!!!

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333


Look into my eyes - you will see
What you mean to me
Search your heart - search your soul
And when you find me there you'll search no more

Don't tell me it's not worth tryin' for
You can't tell me it's not worth dyin' for
You know it's true
Everything I do - I do it for you

Look into your heart - you will find
There's nothin' there to hide
Take me as I am - take my life
I would give it all - I would sacrifice

Don't tell me it's not worth fightin' for
I can't help it - there's nothin' I want more
Ya know it's true
Everything I do - I do it for you

There's no love - like your love
And no other - could give more love
There's nowhere - unless you're there
All the time - all the way

Oh - you can't tell me it's not worth tryin' for
I can't help it - there's nothin' I want more
I would fight for you - I'd lie for you
Walk the wire for you - ya I'd die for you

Ya know it's true
Everything I do - I do it for you

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback