5 oktober

Grattis på min fula, bruna, BROWNCHILD på din 5 års dag ! :D Hihihi ^^


Du kommer alltid vara min lilla fulbrun! ;) <3


Var på birsta idag med Älsklingen och vi mötte Marianne, Kim, Alex och Tobbe som oxå var där ^^

Jag bytte bl.a mina fina skor som jag fick av älsklingen när jag fyllde år, för dom var 1,5 storlek för stora. Trodde först att jag inte skulle få byta för vi hade inget kvitto, men det gick så bra så ^^

Sen köpte jag ett par mjukisbyxer, kärlek på dom! :D

Fick även en persent av Marianne när vi satt och åt på donken, en superfin lila- och svartrandig t-shirt/tunika! :D Tog ett kort som jag tänkte visa, men det går inte att ladda upp den av npgon konstig anledning ... Så då får jag väl säga tack och godnatt för idag då :)

Kom på att jag har sovmorgon till 12.10 imorrn,  sjukt skönt! Älskar vår psykologilärare ! X) eller inte, men ja.. xD

Sov gott! Nu lämnar jag datorn, och klockan är BARA halv 1! Vad duktig jag är!






P.s Jag älskar dig!!!!!!!!! :'D <333333333333333333333333333333333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback