4 oktober = kanelbullens dag!

Jaa, som sagt, så vart det ju kanelbullens dag idag då ;)


mmmh, kaneeeelbulle! (Ett magiskt ord enligt Mats xD)

Idag fyllde även min gammel farfar Gunnar Hansson 94 år om jag inte minns fel, så grattis på honom! ^^

Jaja, min kanelbulle dag blev såhär:

- Klev upp kl 7 och var bajstrött, kändes som att jag inte fått en blund på hela natten -.-' Jag lovade mig själv dyrt och heligt då jag vaknade att jag skulle lägga mig i tid ikväll, men det sket sig, som vanligt xD

- Klev på bussen kl 7.59 och en minut senare gick den (vadåå tidsoptimist?)

- Glömde både min nya halsduk och mina nya vantar på 611 och kom på det när jag precis satt mig på 1:an...

- Kom till skolan och hade fysikprov i 90 min, vilket faktiskt gick rätt bra (YY)

- Åt ekologisk lunch

- Kollade på en 2,5 timme lång värdelös, äcklig, bajskorvsfilm och höll på att frysa ihjäl i den sjukt kalla filmsalen.. Inte okej!

- Åkte hem, passade twinsen och Hampusen medan mamma o mats var på birsta och köpte presenter till en snart 4 årig gammal pöjk ;) Knäppte lite kort på barnen oxå, får se om jag lägger upp dom imorrn :)

- Linnéa kom och räddade mig ;D

- Vi bakade kaka, (hmmm, vilken kaka dåå? xD ) och sjung singstar ^^

- Linnéa gick hem o jag följde henne en bit, men det tog typ en timme för vi blir alltid jättepratis när vi väl ska säga hejdå x)

Och nu sitter jag här, varför vet jag inte riktigt, har sagt till både Linnéa, Älskling och mamma att jag ska sova för flera timmar sen, men NU ska jag verkligen göra det!

Så, såv så gåt! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback