3 oktober

Ojojoj, vad kallt det börjar bli nu! Oktober är redan här, vart tog september vägen? Eller snarare, vart tog sommaren vägen? Vintern är inte ens här än och jag längtar redan efter sommaren! Jag vill ha värme, sol, bad! Men, man får väl se det positiva med vintern oxå, vilket är:
- Det blir mörkt på kvällarna, vilket betyder mys med värmeljus!
- Snön, både på gott och ont!
- Slalom!
- Skoteråkning, om nu Mats köper en skoter i år ;)
- Jullov! ;)
- Julafton och nyår ^^

Men just nu är det ju faktiskt höst i vårt land, och det är ju mysigt med alla färger! :D Fick lut att gå ut o knäppa en massa höstiga kort nu, men med tanke på att klockan är halv tio snart och att jag har prov i fysik imorrn, så näe, det får bli en annan dag! :)

Skolan... Herregud vad mycket vi har! Den här veckan som var var gräslig! Prov, inlämningar, läsa ut en bok på 200 sidor, läxförhör, redovisning (som min grupp fortfarande inte har fått gjort, men ändå) m.m m.m! Och imorrn har vi fysikprov som sagt, inte okej! >:(

Jag längtar till v. 42 då jag ska få praoa på en veterinärmottagning i bergsåker i en vecka, och så längtar jag till novemberlovet! Det kommer vara så äckligt skönt att inte behöva tänka på en massa plugg i en HEL vecka!! Om vi nu inte får prov till måndagen efter lovet, då vet jag inte vad jag gör!! Lägger en hårig bajskorv i lärarens brevlåda tror jag att jag skulle göra x)

Nu ska jag nog läsa igenom fysiken en gång till, så att det verkligen sitter, någorlunda iaf. Sen blir det tack och godnatt för idag.


Saknar min mys älskling!!! Puss i ditt ansikte för att du är världens underbaraste!!! <33333


GOD NATT!! pusspuss ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback