Ett nytt försök :)

Hej och hå, livet flyter på!

Startade en blogg på bloggspot.com för nån månad sen, men insåg ganska snart att det inte var en bra blogg att skriva på, så nu gör jag ett nytt försök här istället :)

Just nu har jag inte så mycket att skriva, fast egentligen skulle jag kunna fylla ett helt bibliotek med böcker med alla mina tankar just nu. Det är så mycket just nu med precis allt... Förstår faktist inte hur jag hinner med mig själv och inte går in i väggen av allt!! Eller jo, jag vet precis vad det är som fortfarande håller mig på fötter; Min älskade Linus, utan dig hade jag inte klarat av att gå igenom allt det här!<3 Och utan stödet från familjen och några andra personer, nej, det hade aldrig gått utan Er!<3 Nej, nu ska allt ont långsamt suddas ut och aldrig mer förstöra för mig i mitt liv igen efter det här! Visst, man säger att tiden läker alla sår och det ligger en viss sanning i det. Såren läker, men ärren finns fortfarande kvar, minnena finns alltid kvar. Man kan aldrig glömma helt, det man måste göra är att lära sig leva med minnena. Skulle man bli sårad och svag varje gång man tänkte på det, skulle man tillslut gräva ett stort hål av ångest i psyket och det skulle man aldrig klara i längden. Men jag ska vara stark, kämpa för alla mina krafter och jag vet att jag kommer lyckas med det, tack vare er<333

Något jag känner att min styrka växer av, är när jag bara får ha kul och glömma hur jag mår för ett tag. Slippa tänka på allt och bara få leva livet idag och glömma allt annat för en stund.

Idag efter skolan åkte jag hem och fick reda på en hemsk sak som Robin gjort (orkar inte ta det nu) sen for jag till bästaste Marianne hade skoj :'D Tack för att du hjälper mig glömma vännen<3

Om 3 dagar är det sommarlov, SOMMARLOV!!! Jag tror jag aldrig har längtat så mycket efter sommaren någon gång som jag gör nu! Det kommer bli en underbar sommar helt enkelt :'D

Nää, nu känner jag att det inte blir något vettigt skrivet här... Är för trött, matt och slut helt enkelt!! Snart får man vila, hurra för det!!!

Sov gott, god natt, puss o kram!

P.S Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback