15 juli

Nu var det ett tag sedan jag satt vid datorn kan jag säga!! Det händer så mycket nu så jag har aldrig tid med att sitta här längre! Men nu har jag tid för lite bloggande, som vanligt sent på natten x)

För en vecka sedan (alltså torsdag den 8 juli) åkte jag och Linus till Stockholm. Vi bodde hos min pappas faster Maggan och hennes man Berra (Bertil) tills på söndag. Vi lämnade sundsvall kl 9.20 och kom fram i sthlm vid 15. En lugn och skön bussresa, ända tills vi kom till hudiksvall, där typ 20 cheerleader tjejer i åldern 12-14 år klev på. Jag och Linus höll på att få nå fel på dom!! Det värsta var ju att en av tjejerna hade kim possible-signalen som sms signal, otroligt irriterande! Vi var något lättade då vi klev av bussen. Vi blev hämtade av faster Maggan och så åkte vi till deras paradis hem i nacka. Till middag fick vi super gott grillat kött och klyftpotatis, *mums* ^^ Senare på kvällen åkte vi ut med deras bryggbåt, en brygga med en båtmotor, supermysigt var det :)

Sedan kom fredagen, då var det dags för grönan! Vi var där från ca 14 tills dom stängde kl 23 :) Vilken dag alltså!:D
Här kommer lite bilder!^^

Linus vid spökhuset :)
Linus vid spökhuset :)


Linus i spökhuset 8)


Min älskling på upptäcksfärd i pettson och Findus hus ^^


Frittfall och Tilt åkte vi bland annat 8D Det var första gången jag åkte dom och det var sjukt kul! :D


Extreme, extremt rolig och snurrig ^^


Liinus köpte en bild från kärlekstunneln :') Du och jag för evigt<3

Det  var lite bilder från grönan, fler bilder från sthlms resan kommer, kanske imorn! Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig, klockan tjugo i 2 på natten (A) x)

SÅV GÅT!!!!

~ Sofie <3 Linus ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback