21 Augusti

Tjolahej tjolahopp!

Jo, tänkte ju dela med mig av några bilder från förra helgen då jag åkte upp till Hammarstrand med Linus och hans familj, så här kommer dom! ^^



I denna husvagn spenderade vi tre dagar, det var lite trångt men väldigt mysigt :)



Såhär nära hade vi till en tempererad pool, 29 grader varmt var det i vattnet :D



Älsklingen på väg till ett dopp i det blå ^^



Min fina,  underbara Älskade! :'D JAG ÄLSKAR DIG!!!<33333333333333333333333333333333333



På lördagen firade vi Wilma som egentligen fyllde 10 år på tisdag den 17 aug. Hon fick bl.a mobilen hon håller i :)



Det var en riktig slappar helg, så det blev en hel del ds spelande x3 ;)



Men vi gjorde även utflykter, bl.a till loppisar, Hammarstrand city med alla ca. 4 affärer x) OCh så åkte vi på ett museum vilket bilden visar. Wilma och Linus ser NÅGOT less ut! Fast det var inte så egentligen, det var roligt för att Linus släktingar var dykare och deras dykarutröstning fanns där m.m. ^^



BAra en liten bit bort från museét låg det ett vattenkraftverk, som museumet handlade om. Det var nämligen ett av Sverges 3 första vattenkraftverk! SÅ, här är vi på väg att kiki på det berömda kraftverket! P.S Gången vi går i flottade dom timmer i en gång i tiden.



Det var jättefin utsikt från timmer gången, så fin att jag och Linus bestämde oss för att klättra ner och gå på stenarna där nere ett tag :)





Linus hittade ett hål i marken, och det var inget litet hål! Detta har naturen gjort alldeles själv med stenar och vatten, duktigt!






Sen var det dags att åka hem till husvagnen och äta middag :)



Avslutar med en bild på sööta Ronja som också var med på semestern ^^

Nu kommer snart min Älskling tillbaka från en friidrottstävling han har varit funktionär på. Längtar efter dig!!!

Kramkram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback